Trollbloggen.se
Meny
  • Hem
  • Blogginlägg
    • Bedragare
    • Drama
    • Tiggtok
    • Pedofiler
    • Varning
    • Gästinlägg
    • Handbok för tiggeri online
    • Alec Danes
    • Anders Eriksson
    • Angelica Nykvist (Hailey Blomquist)
    • Emelie Bumbi
    • Family United
    • Jojo & Qenan
    • Kimberly Skoglund
    • Max
    • MEWarrior
    • Rädda Filippa
    • Sabina ”Sabinos” Lindskog
    • Sofia ”Fiad” Eriksson
  • Om oss
  • Kontakt
Meny

Kategori: Community

Gästinlägg från en ME-sjuk

Publicerad den 2024-12-112024-12-11 av admin

Det kom ett mail från en person som har följt en del av det kring Jessika ME Warrior. Bland annat har personen läst inläggen här och framförallt Jessikas kommentarer. Personen har också hört en del av hennes resonemang och uttalanden. Denna person kände att bilden av hur livet är för en person med ME inte…

Läs mer

Oroa er inte för Jessika ME Warrior

Publicerad den 2024-12-062024-12-06 av admin

Hennes konto må vara borta men hon själv är i allra högsta grad aktiv. Först och främst har hon varit väldigt aktiv på tangenterna gällande en mailkonversation med mig. Tror dock inte den gick i den riktning hon önskade. Jag kan inte säga så mycket mer än att den där polisanmälan existerar inte ens. Inte…

Läs mer

Claus Sörensen – FUP

Publicerad den 2024-12-042024-12-04 av admin

Mina aningar gällande förundersökningsprotokollet till Claus Sörensens mål stämde. Den är sekretessbelagd. Men det får mig att undra över exakt vad han har utsatt det stackars barnet och/eller hur ungt barnet egentligen är. Riktigt otäckt är det i alla fall.    Halva första förhandlingsdagen har gått. Dom brukar vanligtvis komma ca 2 veckor efter avslutad…

Läs mer

Dags för rättegång mot Claus Sörensen

Publicerad den 2024-12-032024-12-03 av admin

Tre heldagar, 08.45 – 16.00 har de beräknat att målet ska behöva. Jag tänker att det säkerligen är ganska omfattande då och att även ärendet från Ystad har bakats in i detta. Förhandlingen är fördelad på följande dagar: Onsdag 4 december Torsdag 5 december Onsdag 11 december. Förundersökningsprotokollet är beställt, återstår dock att se om…

Läs mer

Time to speak up!

Publicerad den 2024-12-022024-12-02 av admin

Som väntat är jag inte den populäraste personen nu. Man säger att jag får ha min åsikt men ändå ska man försöka tjata upp mig i live. Var väldigt uppmärksamma nu för så här är det: Jag är ingen hund som kommer när man visslar. Jag kommer inte rusa in på Tiktok och gå live för…

Läs mer

***UNDERSÖKNING***

Publicerad den 2024-11-302024-11-30 av admin

FRÅGA 1:Om en person beter sig illa är det då ok att ge sig på personens hem där resten av personens familj inkl. minderåriga barn bor? Ja – personen skulle ha räknat med att hela familjen blev drabbad av vad den gjorde. Nej – hemmet ska vara tryggt för familjen och barnen ska inte behöva…

Läs mer

Nu får det väl räcka!?

Publicerad den 2024-11-292024-11-29 av admin

Nu kommer jag säkert få flera emot mig med tanke på att det är flertalet ”populära” personer som brukar sitta i dessa lives. Som tur är så är dessa personer bara populära på Tiktok och mitt liv levs utanför den appen.  I alla fall så tycker jag att det faktiskt får räcka nu! Jag talar…

Läs mer

Kimberlys ”sista” live

Publicerad den 2024-11-142024-11-14 av admin

Så, det har varit mycket snack om Kimberly denna veckan. Ni vet, samma Kimberly som jag skrivit om redan i december 2022. Om ni söker på Kimberly Skoglund här i bloggen så hittar ni mina andra inlägg om henne inkl. hennes bedrägeridom från 2022 samt förtalsdomen som kom för bara några veckor sen.  Nu har…

Läs mer

Är allt bara ett socialt experiment?

Publicerad den 2024-11-082024-11-08 av admin

Igår satt jag och tittade på Simons live. Först på instagram och sen på TikTok. Som jag förstår det ska han ha fått ett kontoutdrag skickat till sig som påstås tillhöra Jojo. Det var dock inte Jojo som skickade det till honom utan en annan person, en person han inte vill outa av anledningar bara…

Läs mer

Löning = Angelica

Publicerad den 2024-10-26 av admin

På samma sätt som svampar ploppar upp ur jorden efter regn så dyker Angelica upp när det är löning. Det absolut intressantaste i liven enligt mig är att hon tydligen blivit lurad på flera tusen kronor av exet och nån annan. Hur detta ska ha gått till förstår jag inte riktigt då hon ju, som…

Läs mer
  • Previous
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • …
  • 25
  • Next