Någon var live i förmiddags. Någon fick veta att det lagts upp en video på henne. Någon avslutade liven fort som f*n… Undrar om hon vågar sig live ikväll igen… Trevlig helg på er! See you soon!
Dag: 10 februari 2023
Denna person borde sitta bortglömd i en håla
Såg att denna person är admin i en varningsgrupp på Facebook. Hade skrattat högt åt ironin om det inte hade varit så att detta är en av de otäckaste personerna jag vet. Dessvärre är hon inte ensam om sin otäckhet men usch! Blir illamående bara jag tänker på henne och kan inte för mitt liv…
Jag har varken bitmärke i röven eller hundskit under skorna
Jag valde att plocka ut de delarna av gårdagens live som möjligen skulle kunna intressera folk. Hon jagar upp sig väldigt lätt kan jag väl tycka… I övrigt känner jag att jag inte har så mycket att skriva om det hela. Inte mer än vad rubriken säger; jag har varken bitmärke i röven eller hundskit…



